Meditera på mitt eget vis...

God morgon!
 
Hemma igen och först hade jag tänkt och köra GNÄLLBLOGG om det här jäkla skitvädret med tillhörande kyla...
Men jag skiter i det faktiskt.
Kan bara skriva att jag höll på och frysa ihjäl igår efter att ha promenerat i iskylan fram & tillbaka och även på hemvägen idag.
Punkt liksom.
 
 
SEN...
Fick jag se att nya STOFF & STIL-katalogen har kommit OCH HERREGUD vilka snygga tyger dom har i sommar, både till barn och vuxna.
Jag kan bara säga så här:
Jag ska trolla.
Fi satan, jag skiter i vilket "vad gäller vissa saker" som jag inte kan gå in på här.
Här ska det lösas problem på hög nivå och sen ska jag trolla!
Mer om det när jag har löst problemen.
 
Ja, bara av att ha kollat in nya tyger på nätet kom skaparlusten som en vårflod över mig, och allt jag känner mig irriterad över känns just nu oväsentligt.
Jag blev på så jäkla gott humör så det var inte klokt, jag ska kasta mig in i syrummet och sy idag för det blir jag så glad av.
 
Jag ska med andra ord meditera på mitt eget vis!
 Ja, så det blir mitt mission idag, varva ner, skapa och TROLLA.
Vi ses lite senare och då är jag nog lika lugn som en filbunke.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0