Mycket jag blir galen på idag...

God morgon!
 
Sitter och väntar på att solen ska komma fram innan jag och Milou går ut och går.
Känner mig överlycklig över att det blir SOL och fint väder idag, ingen kolgruva idag utan LJUST.
 
Vidare till "Hålet i koftan" med stort "H".
Ja, det ser tyvärr inte bättre ut idag!
Inte heller sömmen som jag sprättade upp som hann sätta sina spår fastän jag var snabb att sprätta upp.
TYVÄRR.
Men vad ska man göra då?
Nej, det är som det är och jag får bara acceptera faktum.
 
 
Jag övar mig på denna, PROVEXEMPLARET, gör klart och så är det inte mer med det.
Jag ska i alla fall inte gräma mig offentligt för det blir så tjatigt.
Förmodligen grämer jag mig vidare inombords dock 
 
Så är det helgdag idag igen...
Alltså nu börjar jag bli trött på alla dom här helgdagarna.
Jag går och väntar på PAKET, min julklapp innehållande pressarfot och fållguide som aldrig kommer.
Jag blir galen på den här väntan, tokgalen.
Nu ska vi ut och gå, jag återkommer senare!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0