Nu jävlaranamma ska vi fattiglappar vinna...

Har redan lagt mig i sängen och dragit på mig nattkläder, är faktiskt jättetrött.
Det har blivit jättemycket utetid idag, mer än jag tänkt, men jag var tvungen att göra lite ärenden under dagen idag igen så jag har travat på rätt rejält idag.
Jag och Milou ska tilläggas.
 
Sambon och jag har startat ett bolag ihop.
Ett spelbolag.
Ja, alltså på Svenska Spel då 
Vi spelar på Lotto nu på onsdag och lördag, har satsat 22 kr var och hoppas att vinsten på 133 miljoner hamnar på vårat konto.
(Keep on dreaming typ)
Men va fan, vi lär ju inte bli rika på annat sätt så vi spelar och hoppas på tur.
 
Himla viktigt var det när vi skulle spela via nätet att ha det där "bolaget"/kontot IHOP, så ingen skulle kunna snika till sig någon vinst och säga att den andre inte betalat sin del .
Inte för att sambon skulle göra det, men han litar INTE PÅ MIG.
Och det gör han rätt i, 133 mille kan förvrida sinnet på den bästa.
Fråga bara pamparna inom regionen...
Mycket vill ha mer, så även jag 
 
Nej då, jag hade aldrig snott hälften av 133 mille av sambon.
Tror jag.
Nä.
 
Ligger nu här och är så himla godissugen så det är inte klokt.
Fan i helskotta säger jag bara, tänkt om det bara kunde knata in en godisgubbe i sovrummet så jag kunde välja ut en liten påse.
Hade varit skitlyxigt.
Men nu kommer det ju ingen liten godisgubbe, jag får ta en frukt istället.
Blä.
 
Jag återkommer lite senare, då ska jag visa ett litet virkprov!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0