Så gör man bara inte...

 
 
1. Dagens nödvändiga investering till lilla arbetsrummet:
En värmefläkt!
CHECK!
Nu är det bara att blåsa på en liten stund så är det VARMT, resten av värmen jobbar jag faktiskt upp!
 
2. Notering till sömmerskan i övrigt:
Ge fan i att dricka kaffe när man syr vita byxor!
Kunde ha slutat illa om jag hade haft otur, nu hade jag tack & lov inte det och spillde kaffet på golvet och inte på brallan, men ändå.
 

3. Dagens skurk:
Sambon!
 
... som skruvar ner volymen HELT...
... PRECIS när det är bästaste Bruno Mars och "Young girls" på radion!
Alltså det gör man bara inte, det är snudd på straffbart att skruva ner volymen när Bruno sjunger.
Tur för sambon så kom samma låt någon timme senare och jag vred på så högtalarna nästan sprack på radion...
När han satt och pluggade!
HA, där fick han.

Nu ska jag se slutet på "Project runway", vi ses senare.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0