Sovit för länge...

God morgon!
 
Chock när jag vaknade idag:
Klockan var 10.18.
Alldeles för sent om ni frågar mig.
 
Å andra sidan hamnade jag i en film igår som jag bara var tvungen att se klart.
Eller "var tvungen och tvungen" men den var bra, svårt och låta bli.
Sen vet jag faktiskt inte NÄR jag somnade, det blev förmodligen jättesent/tidigt och så vaknar man som man gör:
Sent!
 
Jag har suttit i en timme och frukostat och snarast hoppa jag i duschen för vi har saker att göra här.
Vi ska på stan och fixa en present till gudis, vi ska handla på Willys och så ska jag be sonen om hjälp att plocka ihop julgran och julgranskulor.
Men FÖRST ska jag på ett litet möte och bestämma en sak.
Så nu måste jag sätta fart!
Vi ses senare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0