Glad att jag vilade...

Om jag är trött...?
Jo tack, det kan man nog säga!
"Lätt trött" typ.
 
Vi kom hem 02.00 inatt och jag dök på huvudet i säng och vaknade sex timmar senare.
För lite sömn efter en lång och rolig kväll igår.
Jag är ändå glad att jag låg på stranden och vilade några timmar istället för att sy igår innan festen.
Det gjorde att man hade mer ork på kvällen.
 
 
I vanlig ordning var det KUL, TREVLIGT, GOTT och allt därimellan.
Det var mingel, mat, tävling (SOM MITT LAG VANN), fika, musik och dans!
Dom där Nybyggarna & Oljebaronen vet hur en party-slipsten ska dras, sen är det ju inte så svårt att ha kul med min släkt heller direkt, roligheterna kommer av sig självt.
 
Lite bilder från kvällen kommer senare, TACK NORGE-KLANEN för igår, nu ska jag och vovven ta oss runt muren!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0