Idag anländer...

Igår kom jag och sonen i säng SENT, SENT...
Jag tar vara på varje sekund som han faktiskt VILL spendera tid ihop med mig, och trevligt är det också så det är bara att hålla sig vaken.
 
Dumt att vara vaken sent tills idag dock för vi skulle upp tidigt till tandläkaren.
Sonen skulle, och jag skulle följa med tyckte han.
Gäsp.
Ingen av oss var särskilt pigg på att stiga upp i ottan men det gjorde vi och allt såg bra ut!
Sonen fick med beröm godkänt på både tänder, bett och tandkött.
Se där, det är bra att vi har en mamma/mormor som är gammal tandsköterska!
 
På hemvägen handlade vi på Ica, bäst och passa på när det inte var någe folk i affären.
Däremot var det lämmeltåg av folk ner mot stan redan 07.30 när vi var på väg till tandläkaren, dom börjar rätt tidigt och slutar förmodligen väldigt sent.
 
När jag kom hem här igen fick jag ett telefonsamtal, det var JET-pack och idag kommer...
 
 

... detta HEMLEVERERAT till dörren!

Lyx, så kan det bli när man får rea-tyger från Danmark.
Jag har redan bestämt att SJÄLV ska jag får en sådan här klänning...
 
 
... i detta tyget...
 ... att kombinera ihop med ett par långa puffbyxor under ...
 
 
... i det turkosa tyget...
 
 Det blir nog JÄTTESNYGGT om jag får gissa!? 
Och nu ska jag sy fleecekofta, hoppas på att solen dyker upp, vi ses senare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0