Jag hade alibi...

Hej & hå...
Vilken huvudvärk jag har fått!
 
Hann pyssla lite innan jag fick ett ryck här och tänkte:
Dåligt väder idag = Fixa presenter till nästa helg när vi ska på 110-års fest.
Blir det toppenväder och supervarmt nu vill jag INTE springa på stan, så jag, mamma och vovven drog ner och köpte det jag redan rekat.
(kan inte skriva vad jag köpt ifall födelsedagsbarnen läser detta)
TOPP, då var det klart! 

(då var det bara kortet kvar som morsan och Puff tjatar om, I will fix it, bara inte när jag har huvudvärk för då kan jag varken rimma eller skriva utan att skriva fel.)
 
Bara det att jag fick jordens huvudvärk av att mingla på stan, även om det gick på ca en timme, kan vara att det är lågtryck också, men satan i gatan vad det bultade i skallen när jag kom hem.
Fick vila en stund i soffan innan alvedonet kickade in, sen har det blivit lite bättre, men faktiskt inte helt bra.
Tror att det är luften, lågtrycket, annars borde alvedonen hjälpa.
 
Mamma var överlycklig, stan idag igen, jippie!
Jag hade ju hunden med och DET det var uträknat, jag tänkte att tar jag med henne så vet mamma att då kan jag inte mingla runt bland det värsta gyttret.
Jag hade världens bästa alibi med andra ord, tack Milou för det!
 
 
Nu har jag från och till försökt pyssla lite här med fleecekoftan, går comsi-comsa, huvudvärken sänker mig.
Sonen har åkt hem till sin pappa, vi har haft en jättebra vecka, jag känner mig tacksam.
Vi ses lite senare.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0