Klibbiga...

God morgon!
 
Inatt har jag i alla fall fått sova ut.
Blev lite knackig sömn efter "Så mycker Burgsvik" och jag hade häcken full hela förmiddagen fram till 13.00, sen...
 
 
... blev det sol och bad i några (tre) timmar på Björkis!
 
Blött i gräset och på stranden efter åskovädret (och gud vad det åskade, smällde och blixtrade), men det gjorde inget, har man bara en brasse så klarar man sig.
Kvällen spenderade jag med att gå hundpromenad ihop med en kompis, det var...
Kvavt, minst sagt.
Vi gick i snigeltakt och var ändå klibbiga, jag är glad att luftfuktigheten verkar ha släppt lite idag.
 
Idag blir det inget annorlunda, det blir en hel del fix nu, försöka söka det där jobbet jag sökte häromdagen, har ringt företaget för att se vad som är felet.
Ikväll skall jag vara hemma TROR jag, återkommer då.
Ha en bra dag i det liiiite skönare vädret idag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0