När Madde leker...

God morgon!
 
Jisses, jag är knappt hemma.
Hinner knappt gå in på datan.
Igår var jag visserligen hemma på kvällen, men hade trevligt besök av Lilla Sunshine med mor i några timmar och sen var jag tvungen och duscha och fixa här och på huvudet isäng.
 
Det blev nämligen sent härom kvällen.
Först var det stranden hela dagen, sen bestämde vi raskt att vi skulle på Nunnan och se våran gamle gode vän Thomas som spelar där, så det blev beachen, hem och dammsuga, duscha och Nunnan.
Och ja...
I vanlig ordning hände det massor:
Middag.
Idolen fick besök av "Thomas trubaduren" som kom med en cd och sa till Idolen:
"Här, du som har en EGEN OLJERIGG..."
En egen oljerigg....?
Herregud som vi skrattade, ja, varje norrman HAR verkligen en egen oljerigg, speciellt Idolen då tydligen.
Det var mer än vi andra visste, även för min kusse som ändå lever ihop med honom.
Nu har vi något nytt att tjata om.

Det blev skämt om döden, vilket jag ska utveckla när jag har tid, men jag kussen och Idolen har numera maxat hur vi vill ha det när vi gått hädan.
Det blir ett mycket trevligt koncept (för oss) när vi lagt våra näsor i vädret.

Den blev dans (av vissa, dvs morsan och Puff) kussen filmade så nu har vi material till nästa slaktfest...
Jag menar släktfest.
Det finns material för flera år framåt.
Sång.
Maracas.
 
Och så på sluttampen när vi skulle gå hem stod den där fräcka limon i leopardkostym på Torget...
 
 
... och jag var bara TVUNGEN att kasta mig på motorhuven för att posera som den " Housewife of Beverly Wisby" som jag egentligen är!
Och inte nog med det...
 
 
... jag fick även fortsätta leka INNE I BILEN av den snälla chaffören SAMT DOM SOM HYRT limon och även låna champange och glas med champange i för att göra bilden komplett!

Lantlollan som aldrig sett något liknande var ju i extas och tyckte personligen att jag såg ut som en Hollywoodfru (fast mindre opererad kanske) och jag trivdes ganska bra där i min lilla lek.
Jag, en bitchig och rik housewife, gift med en rik plastikkirurg och mina hobbys var:
Unga män och champange.
Mer pengar än VETT hade jag säkert också!
 
Nåväl, efter 5 minuters lek var det dags att sluta låtsas, tillbaka till verkligheten och ta sin cykel hem...
Inte lika kul kanske.
 
Och NU...
Ska vi på stranden en sväng.
Ikväll ska vi på 100-års fest (tjohoo) så vi är alla PÅ´T igen.
Heja släkten!
Vi ses imorgon, OM jag har tid!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0