Sverigedemokrater har en ovanlig missbildning...

 
Sambon idag...
Han var spyfärdig.
 
Jaha, varför är du spyfärdig?
Den spyfärdige:
Jag har på att köra runt på dom där jävla Sverigedemokraterna hela jävla natten inatt.
 
Mhm...
"Och hur vet du att dom var just Sverigedemokrater", undrade då jag.
 
 Den spyfärdige:
Jomen det ser man ju på dom, det syns.
 
"Jaha, hur syns det då, att dom har billigare kostymer än dom andra politikerna eller, ha-ha", säger jag.
 
Den spyfärdige:
(och det är då han överraskar i sitt svar)
Jomen dom är ju HARMYNTA hela jävla bunten.
 
Va?
Vadå harmynta, menar du att du suttit och kört runt på på en massa Sverigedemokrater som ALLA varit harmynta?
(gapskrattar)

Den spyfärdige:
Ja, jo, det var dom fan-i-mig!
 
Jag skrattar ännu mer och säger:
Du vet att det är en väldigt ovanlig missbildning va, och att du då skulle råka köra runt på en massa OLIKA harmynta Sverigedemokrater HÄR I VISBY känns ju helt osannolikt. 
 
Den spyfärdige:
Men dom varharmynta... flera stycken...
 
Och så skrattade vi båda två.
Jag kan se dom framför mig, en liten grupp i gruppen:
"De harmynta Sverigedemokraterna", en liten blindtarm på den stora tarmen...
Den som är full med SKIT you know!
 
Så lite bilder på mina långa puffbyxor som blev bättre än dom första bilderna MEN INTE BRA ändå, men jag ska ju ändå ha dom själv så spillerill...
 
 Jag är skittrött, måste isäng, vi ses imorgon igen och då skall jag berätta om när sonen vrålade i telefonen ikväll.
(Cliffhanger, cliffhanger, cliffhanger...)
 
P.s. Vill bara förtydliga att det inte på något sätt fel på att ha råkat födas som harmynt, däremot STORT fel att vara Sverigedemokrat. D.s 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0