Svettbloggen...

Hej å välkomna till svettbloggen!
 
Man ska inte klaga men...
Jag svettas som en gris på väg till slakt bara jag rör på mig minimalt på dagarna.
Jag kan inte tänka.
Jag kan inte ligga ner på min strandfilt utan måste sitta i min brasse för att inte dö nere på marken.
Ja, det har varit RÄTT varmt idag igen.
 
Jag försökte sy lite på morgonen men skar bara ut ytterligare två ben till ett par byxor för det kokade när solen gassade på kökssidan.
 
Men man ska inte klaga för det har varit UNDERBART också...
 
 
 
 
 
På eftermiddagen blev jag så tung i huvudet så jag nästan tuppade av, på riktigt.
Jag stapplade till kylväskan för att få i mig vätska och sen på huvudet i havet, det kändes som om det bara var sekunder kvar innan jag damp i backen och solsting.
Havet blev räddningen, jag kvicknade till när jag dök i det svala vattnet och kände mig inte så nära att tuppa av längre.
Då blev det mer tid under parasollet.
 
Och när jag kom hem kunde jag ÄNTLIGEN sy lite.
Huvudet var inte mos tack och lov, sen gick jag en underbar hundpromenad runt muren...
 
 
Det var min dag det.
Häng med släkt och vän.
Inget å klaga på...
Förutom hettan då 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0