Best photo of the day...

Hej och hå...
 
Jag kom hem här som en dränkt katt!
Har varit iväg och gjort ärenden och hann inte hem innan regnet började ösa ner.
Inte såååå kul faktiskt.
 
Sista stoppet blev bibblan och där lånade jag fler ljudböcker.
Jag hade nämligen sett lite fel sist och kom hem Mp3 ljudböcker, och det funkar ju inte på min cd-spelare i köket.
Alltså behövde jag nya böcker och då hade det börja skvätta när jag kom in på bibblan, när jag var klar... ösregn ute.
Tjihooo.
 
Sen har det hänt något här, jag har fått en ny besatthet som håller mig vaken på nätterna och det är:
HUNDBILDER på Instagram.
Alltså jag är helt sjukt fast på riktigt.
När jag lägger mig brukar jag en stund bara gå in och kolla lite på olika bilder och det är ju mest tyg, sytt och så hundar.
Och nu ligger jag i flera timmar och tittar på hundar.

Först var det min egen ras, sen gick jag över på Boston terrier, så blev det långhåriga chiuauor och nu...
 
 
... doodle hundar som är någon URSÖT Disney-look-alike hund.
 
Ja, jag har en favorit som heter "Dot", jag ska lägga upp en bild på sötnosen ikväll så får ni se, ja han är BEDÅRAND SÖT och jag är sååå kär.
Inte lika kär som i Milou och Leo förstås men på Instagram i alla fall.
 
Och inte nog med det, på Instagram blev denna bilden idag...
 
 
friends_igdog is very happy to present one of the best photo of the day!
Congrats to🎉✨ @giraffmom
 
Va, jag hade inte ens anmält någon bild, är bara inne och kollar och gillar en MASSA hundbilder och helt plötsligt har man idag "uppnosad" och blivit "Best photo of the day", det var inte illa!!!
Mina små sötnosar.
 
Nu ska jag sätta igång och sy, inga tyger som jag beställt har ännu dykt upp, men jag har annat att sy så länge!
Vi ses senare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0