Byxa klar & Fredrik Wikingsson...

Himla bra att jag satte dit mudden...
 
 
 
Ja, nu är det ju pissdåliga bilder för jag hade/har ingen som kunde fota mig och jag kunde såklart inte fota med blixt för jag fotar ju i en spegel.
MEN...
Jag älskar byxan.

Så easy-breezy sköna och så svängiga så jag bara dör.
Jag vill ha sommar året runt och gå runt i såna här forever och skulle vilja citera Gud:
"Du skall inga andra byxor hava..."
Fast Gud sa kanske inte exakt så, men NÄSTAN i alla fall.
 
Så måste jag bara berätta att jag började gråta idag.
Jag lyssnade på...
 
 
... Fredrik Wikingssons sommarprat i P1 och jag började gråta.
Ja, det gjorde jag faktiskt, det var sååååååååå jävla fint tyckte jag.
 
Fredrik sände från sin farmors 90-års kalas på äldreboendet där hans farmor bor och hela programmet var väl en enda stor hyllning till dom gamla.
Kanske lite porrskådis-prat också, men på det stora hela, JÄTTEFINT och urgulligt och en hyllning till farmodern.
Och när Fredrik på sluttampen talade om för sin farmor hur mycket hon betytt för honom, tackade henne för allt hon lärt honom och sa hur mycket han älskade henne...
Då grät inte bara han, orden stockade sig för honom, då grät jag också.

Ja, det gjorde jag faktiskt och jag vart så GRYMT AVIS på Fredrik som har sin farmor kvar i livet så det är inte klokt.
Jag ville ha min mormor, jag ville så himla gärna ha tillbaka min mormor.
Vilken kille, har ni missat programmet gå då in och lyssna på det i efterhand och jag kan bara hylla denne man som hyllar dom äldre, MER SÅNA människor åt världen, för vad vore vi utan våra gamla?
Svar: Inget, nej, vi vore inget utan våra gamla.

Superfin kille, jag visste väl att han inte bara är rolig, jag visste väl att han var/är en softis OCKSÅ.
 
Nu ska jag hoppa i säng, vi ses imorgon igen, bättre byxbilder då.
Sov gott alla människor.
 
 
 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0