Det blev stranden...

Vilken dag det blev idag.
Jag försökte blogga här imorse men jag hade bara en sak i huvudet och det var min vän som var här på nattakvisten igår.
Det var svårt att tänka på något annat.
 
Jag sydde lite, sambon hade sagt igår att han ville åka ut på stranden idag, jag var ute i trädgården och det var FREEZING ute!
Riktigt iskallt och inte ens bersån var skön.
Så pratade jag med Nybyggarkussen och dom låg i Björkis på stranden och solade.
VA?
Nä, omöjligt sa jag, är det inte kallt ute hos er?

Nope, det var tydligen skönt och behagligt.

Jag var väldigt skeptiskt men sa ändå till sambon:
Ska vi kanske åka ut till Björkis i alla fall?
Om dom är på stranden med barnen kan det inte vara SÅ KALLT.
Sagt och gjort, jag avslutade vad jag höll på med och så drog vi ut och ta mig fan...
 
 
 ... det var sommar i Björkis.
 
 
 
18 grader i plurret, glass and good company, goda skratt och skön avkoppling.
Kusinerna invigde sommaren PÅ RIKTIGT, ingen sommar utan Björkis invigning och häcklade av föräldrar...
Som inte var där!
 
Nu ska jag gå och sussa, vi ses imorgon igen, då blir det nya äventyr med Östeholm & Co.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0