En gammal fin VÄRK-KLASSIKER

Hjälp så trött jag är nu...
Alltså det har blivit SÅ MYCKET gjort idag, mest hushåll faktiskt, men så sydde jag även klart...
 
 
... den cerisa fleecekoftan efter mycket om och men!
 
Eftersom jag hade lite värk på morgonkvisten som såklart tilltog pga både allt hemmafix och sömnaden så fick jag pausa lite då och då OCH så sydde jag ju FEL två gånger också så jag fick sprätta...
En gammal fin VÄRK-KLASSIKER som heter duga, ja alltså att man jämt syr fel för att man har värk.
 
Nåväl, slutet gott allting gott, nu är den klar och jag är trött... som sagt.
 
Det blev från och till lite vila i trädgården, bäst och passa på idag om det nu ska bli kallare och regn igen.
Nu ska jag krypa i säng och se på "House of cards", vad annars liksom? 
 Vi ses imorgon igen, ny dag, nya tag, nya projekt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0