En omöjlig ekvation...

God morgon!
Eller god förmiddag är det kanske snarare.
 
Middagsmaten redan fixad, jepp, frukost och kyckling i ugn gick i ett enda svep.
Nacken verkar må bättre idag men jag tar inga chanser ifall att, jag kommer inte ligga som en padda idag för jag har en del att göra men...
Jag tar det lugnt och inget tungt.
 
Ligger i stargroparna för en tur till bibblan nu snart för att lämna böcker som måste lämnas tillbaka.
Först måste jag dock bara lite snabbt rita av lite mönster som jag inte hunnit ännu, men det går väl snabbt hoppas jag.
Sen får vi väl se...
Eftersom jag vill vara försiktig med nacken beror det på, vi får se hur den mår när jag är klar med mina ärenden.
Beställa tyger ska jag göra i alla fall, det vet jag men det är ju via datan.
 
Så pratade jag med sonen igår som är på fastlandet.
Ja...
Tänkte på det där jag skrev igår, och jag tänkte:
Hur ska det gå OM han skulle få för sig att flytta och gå på fotbollsgymnasium i Kalmar tex?
Jag kommer dö.
Jag hoppas för hans skull att han följer sitt hjärta när den dagen kommer, men ska jag vara MAMMA-EGO...
Då hoppas jag för min skull att han åtminstone går klart gymnasiet här.
 
Jag menar han har redan gått ur sjuan om nägra dagar.
Detta året har gått SJUKT FORT.
Bara två år kvar, ja, jag hoppas för oss båda att det blir som vi båda vill...
Just nu en OMÖJLIG EKVATION!
Jag hoppas åtminstone att det blir Stockholm/Täby då, så det blir nära lilla mig.
Nu ska jag sätta fart här, vi ses senare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0