Färgsprakande barnbyxa...

Så var jag och hämtade tygerna förut idag...
 
 
... och på väg till posten höll jag fan-i-mig på att frysa ihjäl!
Gud så kallt det var, jag hade tagit på mig jeans och och jacka det var tur det för det var isigt som "F" ute.

Sen hem som en oljad blixt och sätta igång, först ett par barnbyxor...
 
 

... men det blir ju aldrig så snyggt när man bara lägger dom på ett bord så jag friskar upp erat minne på hur dom ser ut på ett barn...
 ... och sen tog jag en paus på två timmar och gick ut i solen i bersån, vilade nacken innan jag började jag om på den där fleecekoftan som jag så klantigt nog gjorde två likadana framsidor på för någon vecka sedan, dvs då jag glömde spegelvända pappersmönstret...
 
 
... men NU fick jag i alla fall framsidorna helt rätt!
Man ska vare sig vara trött eller ha värk när man syr, då kan det lätt bli fel så fel.
 
Sen tog jag med vovven ut på en promenad, en iskall en, men jag hade bra med kläder på mig, rena rama iskylan vid havet...
 
 
 
Nu är det sovdags, vi ses imorgon igen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0