Inga pengar...

God morgon!
Eller god förmiddag är det väl egentligen nu.
Har haft en rushig morgon för att hinna ärenden innan Lilla Sunshine kommer, och plockat undan ett MYCKET RÖRIGT hem.
Nu är det klart, nu har jag en halvtimme med kaffekoppe nr. 2 och lite vila innan hon kommer!
 
Fick panik här på morgonkvisten, här saknas pengar och jag var tvungen att ringa a-kassan för att kolla NÄR dom behagas dyka upp!?
Ja, och utan att göra det allt för långt så har utbetalningarna hamnat i "ofas" och så fattas det sista kassakortet!
WTF?
Jävla posten, det innebär att jag bara får en halv utbetalning och ska leva på det tills 25 juli!
Not possible TYP!!!
 
Jaja, vi löste det tillfälligt tills på måndag så får vi se hur det slutar då, jag får magsår.
Inte allt som bara är strand och glamour (hahaha ironiskt) som arbetslös TYP (IGEN).
Alltid är det något, jag får väl bita på knogarna.
 
Okej, dags och lätta från soffan, vi ses senare ikväll!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0