Inte det värsta...

Hej gott folk!
 
Idag vaknade jag vid 08-tiden, åt frukost, åkte ut på landet med gubben och så har vi varit på landet hela dagen!
Det enda som saknades var SOL och fint väder, men hav och strand, fotbad, bännässlor, långpromenad, lunch i det gröna har det blivit i alla fall.
Ser man dessutom vädret framöver...
Hm, ser kallt ut och min bränna lär flagna, inte bra, inte bra.
Inte det VÄRSTA som kan hända i den stora världsbilden, men ändå.
 
 
Vi kom hem för en stund sedan och jag är trött, har hamnat i soffan framför "slask-tv" med en kopp kaffe, nu ska jag bara slappa och ta det lugnt.
Nu ska jag beställa tyg, återkommer lite senare.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0