"Jag började bli orolig..."

God morgon!
 
Väckte sonen som påstod att jag inte skulle behöva väcka honom idag, men han sov som en stock när jag väckte honom 07.10.
Han som skulle gå upp 06.45 utan väckningshjälp och allt, det gick ju fintfint!
 
Igår blev det ingen bloggning som ni säkert märkte.
Det blev syrummet, men pga att jag fick ont i nacken fick jag ge upp efter ett tag så jag gick ut i trädgården istället och vilade, antar att det hade lite med morgonen att göra.
 
Efter några timmar med Knausgård så gick jag in i syrummet igen, glömde bort tiden för vi skulle till kussen på middag, fick kasta mig in i duschen, och sen SWISCH iväg.
Blev en väldigt trevlig kväll och god middag som blev sen...
 
Precis när jag steg innanför dörren ringde telefonen, det var sonen, då var klockan 23.50.

"Vart är ni?"
- Jag kom precis innanför dörren, kommer upp om två sekunder.
"Jaha bra, ja jag börjde bli OROLIG om det HÄNT NÅGOT..."
 
... säger min 14-årige gullunge.
 
Jag gick upp och in till min lite sömnige son och la mig brevid honom en stund (ett sådant här lite ovanligt tillfälle som man får ta vara på när man har en tonåring) och fick både pussa och krama om honom.
"Skönt, nu kan jag sova", sa han och så sa vi go´natt.
Vissa dagar är det upp och vissa dagar är det ner, tonåren i all sin glans!
 
Sol och härligt idag igen, jag ska börja med hemmafix för sambon ska städa.
Ärenden, sy lite och lite sol, vi ses senare för nu kör jag igång!
 
P.s. När jag bäddade sängen nyss hittade jag en livs levande FÄSTING krypandes på lakandet.
Vissa dagar är det toppen att ha en hund i sängen och vissa dagar är det botten...
Detta var väl ett så kallat bottennapp då!
Rys. D.s.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0