Jag luktade herrparfym...

Idag har jag blandat umgänge med sömnad, byxor på "G"...
(Bilderna är lite suddiga för jag glömde blixt, trodde ljuset skulle räcka.)
 
 
Och sen jobbar jag på en blouson...
 
 
 
 
 
 
Dock skall dom INTE använas ihop, det hade nog blivit lite väl cheesy!
Typ en liten "dress" i Dallas anno 1980 och det vill man ju helst undvika, dessutom är det inte jag som ska byxorna. 
Jag har iofs redan ett par.
 
I alla fall...
Så har jag varit på stan och fikat med Norge-kussarna och barnen, MYCKET TREVLIGT, vi kunde sitta och snickesnacka så länge som barnen tillät det...
För sen vart det myror i brallan på dom små så då lättade vi och gick till Lekstugan och botaniserade bland leksaker och annat innan jag sa "hej då" och drog mig hemåt
 
Mötte sedan en gammal bekant från barndomen på hemvägen när jag hämtade cykeln som var bra på pickalurven klockan 14.30 på eftermiddagen.
Oj...
Ja, det skulle kramas och pussas och kramas och pussas så jag kände ett starkt behov att tvätta både ansikte och förklara för sambon vad som hänt så han inte undrade varför jag luktade HERRPARFYM så dags på dagen när jag sagt att jag varit med mina kusiner.
Typ.
Det kändes lite sorgligt för jag vet vilken kamp det varit för personen att inte trilla dit i sitt missbruk, och så var han där igen.
Den där jävla spriten säger jag bara, fy fan vad den förstör för männinskor.
 
Lite systuga på det och sen hem till bästisen "Tvärs-över-vägen" på fika och ett litet snack, vi har inte setts på ett tag.
Hem igen och mer systuga och så kom en annan vän över som jag suttit med i några timmar och pratat med.
Och mitt hjärta blöder just nu.
Väldigt mycket.
 
Livet är hårt mina vänner för alla och en var.
Nu ska jag gå och lägga mig, vi ses imorgon igen!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0