Lila stjärnbyxor...

Lila stjärnbyxor...
 
 
... är det enda som är nytt i syrummet idag, resten är gammal skåpmat så det behöver jag inte visa 
 
Jag har sytt idag, SUPRISE, och jag har ont i min förbannade nacke och på byxa nummer tre började det göra för ont och då släpper koncentrationen och så blir det FEL.
Bara sprätta och göra om och bara av irritationen av att ha gjort fel...
Så fick jag bara ännu mera ont!
Då la jag ner och stängde byxfabriken för idag.
 
Sen blev det trädgård, sol och nackvila för hela slanten.
 
 
Och Milou kräver ju i vanlig ordning att få ligga i morsans knä, inget annat duger.
Men har man skämt bort sitt lilla håriga "barnbarn" då får man skylla sig själv, sitter morsan ute, då SKA Milou ligga i knät...

PUNKT liksom.
Rätt skönt att man själv inte skämt bort sitt lilla sockergryn med detta, för mamma kan varken läsa tidning, bok eller bara få slappa, vips hoppar Milou upp vare sig hon får eller inte.
Eller så sitter hon och karar och karar på morsans ben tills hon sitter där hon ska.
Hon tar sig rättigheter minsann så mamma kommer inte ha mycket färg på benen iår om vi säger så.
B-O-R-T-S-K-Ä-M-D vovve.
 
På det leverans av byxorna (det är så bra för vissa ibland när man ändå är på hundpromenad, dom får gratis hemleverans av sömmerskan när hon ändå är ute och traskar) på bilden och promenad runt muren...
 
 
 
Och sen har vi sett på tv ihop jag och sambon, nu ser jag Project Runway, vi ses imorgon igen!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0