Mer galen än vanligt...

Min hjärna håller på att explodera känns det som.
Jag är så trött så jag nästan dör och utanför DUNKAR vagn efter vagn förbi med basarna på högsta tryck.
Det är som tortyr, somnar jag till det här oljudet inatt då är det ett mirakel.
Nu kommer nästa vagn, det dååååååååånar, Jesus hjälp mig.
 
Jag har på eftermiddagen varit och klippt mig, det blev kort, men nödvändigt.
Nu är håret fint och fluffigt igen, det brukar hålla i en vecka, sen är vi tillbaka på stadie "Risbuske"...
Livet med självlockigt hår.
 
Grillat har vi också gjort här ikväll, det är ju högsommarvarmt idag igen.
Sambon åkte och köpte färskpotatis och skötte grillning och matfix, tack gode gud för det, jag hade inte orkat lyfta ett finger, det var jävligt gott.
Nu ska Tant Madde snart krypa isäng, fingrarna orkar knappt skriva mer.
Håll tummarna att jag får sova inatt annars är jag förmodligen galen.
Mer galen än vanligt då.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0