När man pysslat hardcore...

När man har pysslat hardcore har man väl rätt till lite glass hoppas jag...?
Bra, för det är precis vad jag trycker i mig just nu!
 
Pysselverkstan har haft en mysig dag idag i regnet efter lite ärenden på stan, handel, hemmafix och lite samtal i telefonen, så kunde jag äntligen köra igång...
 
 
... det har blivit två par byxor i tyget som blivit VÄLDIGT POPULÄRT 
Herregud, jag gör animalprint byxor så det står ut igenom öronen här!
 
Och så fick jag på mudden RÄTT på den andra byxfan, tredje gången gillt, CHECK!
 
Sonen har haft Piff & Puff på besök här ikväll, dom har haft en fotbollskväll och det var visst Brasillien och Chile som spelade.
Mycket tjo-tjim-&-skrik har hörts från vardagsrummet och jag fick skriva upp min ljudbok på väldigt hög volym för att ens höra vad som sades i boken.
Då är det ändå en bit från arbetsrum och vardagsrum, samt cd-spelaren i köket.

Ja, och nu är det fotboll igen och jag är förpassad till sovrummet.
Äter glass då som sagt och ser på en urdålig film.
Imorgon ska jag sy långbyxor med puff i VITT, det ser jag fram emot, för dom är till mig själv!
 
Vi ses imorgon igen, sov gott alla glada.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0