Rapport från byxfabriken...

Rapport från byxfabriken...
 
 
Jag fick till mina två byxor mellan sol-&-vilo-varven på balkongen.

Att vara ute i bersån gick inte idag, det var faktiskt för kallt, dock var balkongen mot vägen "sommarvarm" så där gick det bra att gå ut och sätta sig från och till.

Men så har nackvärken slagit till igen, inte så kul.
Tror dock inte att den blir långvarig, men det vet man ju å andra sidan inte.
Idag lyssnade jag ut...
 
 
"Gubbe och katt" när jag sydde och det var allt en liten SÖT histora om professorn som inte ville ha husdjur som sen fick en hittekatt som sakta smög sig in i hans hjärta via trädgådsskjulet.
 
 
Gick fort att lyssna ut, den var en rar och varm bok för folk som har husdjur (katter) och jag ger den...
  - tummar upp.
 
Nu ska jag sova, vi ses imorgon igen.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0