Så gott som ny...

God morgon!
 
Gårdagen har gett resultat, nacken känns bättre, huvudvärken är nästan borta...
Det blir vila idag också så är jag "som vanligt" imorgon igen!
 Och det ska ju bli naturlig vila idag...
 
 
Ja, fast ni vet ju redan, jag behöver ju inte påminna egentligen.
Imorgon, efter detta, SÅ GOTT SOM NY!
(... hoppas jag i alla fall...)
 
Så till igår...
 
Först såg jag och sambon ett avsnitt av "House of cards" sen åkte jag och köpte lite godis till resten av kvällen med "House of cards".
 
 
Sambon skulle iväg och jobba och jag hade ingen lust att sitta här och glo på INGENTING!
Det är ju ingenting på tv trots en miljon kanaler.
 
Jag klämde då till med tre avsnitt till av "HOC" och hade inte klockan varit 01.10 när jag slutade att se, då hade jag sett ett till.
Jag älskar numera inte bara P-O Enquist i gubbmaffian utan också Kevin Spacey...
 
 
... som Frank Underwood, han spelar briljant med en släpig sydstatsdialekt som nästan aldrig ändrar tonläge.
 
Han är Vita Husets svar på J.r Ewing i Dallas.
Kan spela vilken roll som helst i sitt jobb, använda hot eller lockbete, ängel eller djävul, bara han får igenom SIN VILJA och sina förslag eller mål.
Slipad som en haj.
Har redan tjatat om det men det tål att upprepas, jag älskar serien.
Och den blir bara bättre och bättre för varje avsnitt man ser.
 
Ja, sambon får baske mig se igen dom där tre avsnitten snabbt som ögat idag, för ikväll...
Då måste jag se vidare!
 
Dags att fixa till lite här innan beachen, blir Brissund idag, kort att åka och lugnt och skönt, i alla fall där vi ligger.
Vi ses senare, då är jag nog superavslappnad gissar jag.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0