Tänk om jag hamnat i fängelse i Irak...

God morgon!
 
Det trodde jag aldrig...
Att jag skulle sova hela natten som en stock!
Men det har jag gjort, i larm och allt.
Fast det blev faktiskt tystare runt 24, det spelades från vagnarna VISST, men det var tystare så jag bara gled in i sömnen av mig själv, det var liksom inga problem efter två nätters nästintill sömnlöshet.
 
Mina tankar går återigen till den där killen som bara sover 2 timmar per dygn á 20 minuter per gång, nej, det är bara inte hälsosamt.

Jag har nu fått sova en hel natt, 8½ timme klämde jag till med inatt, och jag är ändå inte i kapp kroppsmässigt idag.
Fortfarande huvudvärk, fortfarande trött och nästan lite öm i kroppen, jag vet att sover jag okej inatt så är jag fit for fight imorgon... FÖRHOPPNINGSVIS.
 
Tänk om jag hade hamnat i ett fängelse i... låt oss säga Irak... och en av tortyrmetoderna gick ut på att hålla en vaken för att erkänna "något hemligt".
En tränad elitsoldat kanske kan hålla ut i en vecka på sin höjd?
Jag hade ju inte pallat ett dygn ens, jag hade varit knäckt av ett dygns sömnbrist och erkänt vad som helst efter endast det där dygnet.
Bara jag fått sova.
 
Nu ska jag sätta fart här, vi ses lite senare.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0