Fyra för evigt...

Uppe...
Och idag fyller han år.
 
Mitt (allas vårt) "lilla" gosetroll fyller 14 år.
 
 
Helt ofattbart.
Ja, det säger jag väl varje år, men det ÄR ofattbart att ungen redan är 14.
Och det är ofattbart att jag fortfarande ser honom som han ser ut på bilden och inte som den långa och ståtliga kille med kort hår som han faktiskt är.
Men i mitt hjärta...
Då är han ju fyra för evigt 
Inte alltid så poppis som ni säkert förstår.
 
Ja, och igår fick jag faktiskt krama honom ordentligt också för han åkte nämligen en dag tidigare till sin pappa, för att dom vidare skall dra till London på GRABB-RESA idag.
Se på fotboll och som mormor sa till honom:
"Se nu till att du inte missar att se Buckingham Palace (slottet) när du är där", och tipsade även om att han skulle gå och se kronjuvelerna också.
 
Kronjuvelerna, hm...
Ja, det nog PRECIS vad en 14-årig grabb vill ägna sig åt i London.
For sure.
(fniss, fniss)
 
Jag hoppas dom får kul som fan ihop med sina vänner.
Nu ska jag fixa lite här och sen iväg på lite uppdrag med Chifen, vi ses lite senare.
 
 
 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0