Ingen kommer kunna få tag i mig...

Här sitter jag så i soffan och det har jag gjort sen jag kom hem.
Glott på skitprogram ihop med sambon på dumburken.
Gah...
Imorgon bara MÅSTE det vända.
 
Imorgon kommer jag för övrigt ha en telefonfri dag!
Jag kommer stänga av min mobil och inte vara nåbar at all.
Jag ska gå upp skittidigt och göra några ärenden på morgonkvisten och sen ska jag sy, ELLER i alla fall göra något kreativt.
 
Men detta med att vara telefonfri är faktiskt ganska bra har jag kommit på nu med det här att vi inte har hemtelefon längre.
Jag kommer skicka ett sms till sonen och X-kroken och skriva att OM det skulle hända något, typ en olycka (tvi-tvi-tvi), då får dom kontakta sambon eller morsan.
Jag kommer finnas tillgänlig via dom om det skulle behövas, annars:
Det kommer inte gå att få tag på mig förrens telefonen sätts på framåt... ja det vet jag inte!
 
 Och förresten...
VAD HÅLLER Putin på med?
Han verkar helt väck i pallet den karln.
Man får bara hoppas för Ukrainas skull att det inte blir krig.
 
Nu ska jag nog gå och ta en macka ELLER en apelsin, jag behöver lite energi för att hålla mig vaken i två timmar till.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0