Jag är kärringen mot strömmen...

Sitter i startgroparna för min hundpromenad.
På Yr står det att det ska vara sol mellan 9-12, men det är tjyvtjockt med moln och grått ute.
Vet inte om jag ska vänta av eller bara sticka ut till 08.30...?
Dock ÄR det ju trevligt att få promenera i sol, fast...
Jag vill inte bli försenad till det jag tänker göra under dagen, jag bloggar väl klart så får jag se.
 
Samma nyheter på tv som dom senaste dagarna:
Ryssland, Putin, Ukraina, soldater, trupper, Putin, Putin, krig, Putin!

Men...
Även att om man äter nyttigt under graviditeten så slipper man för tidig födsel av barnet.
Jag kan PERSONLIGEN meddela att under min graviditet åt jag som en häst, jag åt såååååå jävla onyttigt, inte ett fullkorn i sikte här inte och ändå...
Gick jag tre veckor ÖVER TIDEN och blev igångsatt!
 
Fast det är väl som det brukar vara med mig;
Jag är KÄRRINGEN MOT STRÖMMEN!
 
Nä hörrni, jag hoppar nog i hundkläderna och drar ut med Milousan på promenad!
Jag skiter i att vänta på solen idag, vi ses senare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0