Kalas och present...

Hemma igen och ja...
Nu är jag trött.
Men det gör mig inget, jag är bara glad för då kommer jag somna tidigt och vakna tidigt.
Dock är jag inte lika pigg på att vårvärmen kom av sig, fy tusan va kallt det har varit idag!!!
 
Nä det får allt bli ett kort bakslag det här för det kan bara inte vara så där varmt som det har varit för att gå tillbaka till ISKALLT.
Stackars människor och små blommor i rabatten.
 
Massor har blivit gjort idag, men det hela "avslutades" med att det blev kalasdags för en 20-åring.
Trevligt, snackigt, mycket folk som kom i omgångar och presenten var godkänd.
Och med "godkänd" menar jag att hon var nöjd och ville behålla det jag köpt från oss.

Alltså vi hade i kompisgänget lagt ihop till ett stort Mateus-uppläggningsfat när 20-åringen tog studenten, och hon fick det i grått...
...då ville jag köpa i samma serie, detta fatet...
 
... i samma grå färg.
Men det fanns inte, inte heller i den lite avlånga formen med samma kanter, men väl den avlånga i kornblått...
 
 
... så då köpte jag den som jag själv tyckte bäst om och tänkte att om hon inte vill mixa och matcha samma serie i olika färger, då kunde hon ju bara byta när dom fått in mer i grått igen.
 
Men hon ville behålla den kornblå och tyckte om färgen och dessutom så fick hon ett mittemellanfat i samma serie i rosa idag också.
Perfekt, då kan hon ju köra allt på en gång i olika färger om hon vill det, eller respektive färg till olika dukningar.
Och nu måste jag faktiskt fixa lite käk, jag har inte hunnit äta ännu, återkommer lite senare.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0