Litet smakprov...

Här vaknade jag tidigt...
TRODDE JAG.
 
Jag vaknade 06.30 och låg kvar i sängen och tittade på lite Dr. Phil och sen nyheterna vid 07.
Går upp efter nyhetena. fixar frukost, tycker jag är i fas och ser när jag sätter på morgon-tv på stora tv´n att klockan är 08.23.
?????
Nårga sekumders förvirring, nej just det, jag hade glömt ställa fram klockan inatt.
Och helt plötsligt känner jag mig ur fas, "tidig morgon" blir "sovmorgon" och jag tycker klockan är för mycket helt plötsligt.
 
Igår hittade jag för övrigt en sajt med jättesöta trikåtyger till barn, billigt, och udda, dvs sånt som inte finns i Sverige.
Så man kan sy lite barnplagg i basmodell men i tyger som ingen annan har, jag ska skicka efter lite prover för att kolla kvaliteten.
Handlar man dessutom över 1000 kr så är frakten gratis.
Litet smakprov...
 
 
 
 
Har ÄVEN hittat en svensk sajt där det inte var så mycket "samma tyger" som är i omlopp bland oss hemmaknåpare också.
Tummen upp för det med!
 
 Om det blev godis igår...?
Jo, det blev det, MEN...
Det blev inte mycket och jag åt inte upp allt.
Jag var inte så sugen som jag trodde.
 
Nähe...
Om man skulle ta och samla ihop sig nu och bege sig ut eftersom klockan är nio redan.
Det lär bli mycket utetid idag igen, vi ses senare idag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0