Nobody puts Madde in a fack...

Dagen idag kan väl sammanfattas med...
 
 
Alltså det är ingen idé man ens börjar förklara vad fan jag jag känner just idag och ikväll.

Nu har det väl lagt sig något men gud i himlen så förbannad jag har varit idag.
Så förbannad att efter mötet med arbetsförmedligen så jag skrev ett mail till dom så fort jag kom hem, så jag bara typ fick skriva av mig vad jag kände.
 
Bra eller dåligt, ja det vet jag faktiskt inte, jag känner mig dock helt manglad och handikappad efter två möten på arbetsförmedlingen.

Och att jag ska puttas in i ett fack...
Men det VÄGRAR jag.
"Nobody puts baby in a corner" sa Johnny till Baby´s pappa i Dirty Dancing, och "Nobody puts Madde in a fack" säger jag... till arbetsförmedlingen.
Jag har duschat tre gånger på en dag, mitt värkpåslag pga av stress har varit värre än jag vet inte när.
Kul.

Jag har haft typ TERAPITIMMAR i telefonen med bästisen så jag är helt utpratad, jag måste sysslesätta mig hardcore i helgen så jag slipper tänka på eländet, och så tar jag nya tag på måndag.
Det känns dock lite bättre nu ikväll...
Lite bättre.
 
Dock har jag haft en trevlig punkt på dagordningen idag i alla fall:
Jag var och lunchade med Chifen.

Nu måste jag skriva ett mail, inga fler mail till arbetsförmedlingen dock.
 
Sen ska jag och sambon se på "Let´s Dance" i sovrummet, jag vill bara gå och krypa ner under täcket och glömma bort den här dagen så fort som möjligt.
Vi ses imorgon igen, då ska jag försöka vara kreativ och slutföra två projekt så jag får lite POSITIV energi igen.

Must get my mojo back again, must get my mojo back again, must get my mojo back again, must get my mojo back again, must get my mojo back again, must get my mojo back again, must get my mojo back again, must get my mojo back again...
Om jag säger det tillräckligt många gånger så går det nog.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0