Nu kör vi... jag...


Uppe pch här kommer en ny bild på mössan med små dalahästar på till en 2-5 åring...
 
 
... nu ser man färgerna lite bättre fast jag ser nu att bilden kanske inte var HELT knivskarp.

Skitsamma, jag måste låna ett barnhuvud ändå för att man bättre ska se hur mössan ser ut på.
Kom på nu att jag har ju det där frigolithuvudet i min lilla bod, ska testa med det, fast det är iofs till en vuxen.
Jaja, jag kan testa i alla fall.
 
Jaha...
Då var det "Stora Arbetslöshetsdagen" idag då.
Jag tar Milou på en promenad dit, sen runt muren och sen datatid.
Solen skiner så ut måste man i alla fall först, sen innetid och sen KANSKE jag syr också när jag är klart med allt på "Mina (underbara (not) ) sidor".
Spottar i nävarna...
Nu kör vi.
Jag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0