Och så kom rosacean också...

Det var väl bara det som fattades...
Ont om pengar och så åker jag på rosacea också.
Welcome motherfucker, TYP!!!!!!!!
 
Det har stuckit i huden rätt rejält och jag har vetat att det förmodligen är på gång, någon liten bumling som aldrig försvunnit.
Så idag, ser mig i spegeln och det börjar blomma ut, huden sticker jättemycket och ja...
Det var bara att ringa hud.
Jag har redan börjat på en kur för jag har lite tabletter i vanlig ordning men GUD vad det kommer kosta mig.
Det kostar så jävla mycket flis så jag får nog råna en bank nu.
 
Fast det är i vanlig ordning har jag inte mycket att välja på.
Om jag inte vill se ut som ett finnigt monster så har jag inget val.
Innre stress = ingen höjdare för huden.
 
Bara bita ihop och... skit.
 
Dock ska jag och mamma se film...
 
 
... GISSA, bara gissa om morsan är glad föe att valet föll på denna rulle...?
Superhappy.
Vi ses imorgon igen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0