Så lossnade det tillslut...

Tack gode gud...
Jag är klar.
 
Jag har skrivit i HELA jävla min profil samt ett personligt brev OCH...
Sökt ett jobb!
Tog hela jäkla eftermiddagen men NU ÄR JAG KLAR.
Tjofräs. 
 
Jag startade upp dagen med att gå till Arbetsförmedlingen och hade sådan tur att jag fick samma kille som vid inskrivningen.
Kändes jättebra, ställde mina frågor och fick mina svar och gick ut därifrån med ett lättare hjärta, nästintill stressfri av den där negativa stressen och gick sedan en jävligt underbar vårpromenad med Milou...
 
 
... där jag pepprade ut bilder på Instagram...
 
 
 
 
 
När vi kom till Stora Torget gick jag in på Torgkassen och köpte en LAKRITSGLASS bara för att fira lite lättnad och den mycket vackra vårdagen.
Vi satte oss på en av stenstolarna (bumlingarna) på det öde torget och åt glass.
Eller jag gjorde, hunden tittade på.
 
Promenad hem, jag var sugen på lunch (bara det liksom) och så satte jag mig och gjorde klart allt som skall göras SAMT...
Kände mig mindre funktionshindrad, för...
Jag är ju inte whiplashad utan numera"funktionshindrad".
Mitt NYA JAG.
FUCK THAT SHIT, jag skiter i vilken stämpel dom sätter på mig eller vad jag måste vara för att jag har en jävla whiplash, idag känns det bättre efter mötet och jag kan spotta mig i nävarna igen och ta nya tag.
 
Nu ska jag belöna mig med att rita ut ett mönster till en klänning för att jag varit så duktig idag och inte lekt struts.
Vi ses senare.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0