Väntar på festprissen...

Så blev det äntligen en bra dag igen då!
Eller bättre i alla fall.
Aptiten är åter och humöret kanske inte på topp, men dock MYCKET BÄTTRE än gårdagen.
 
Vaknade dock klockan 05.00 och näe...
Jag skojar inte!
Jag trodde knappt att det var sant själv, hade bara sovit  sex timmar men tydligen ville min hjärna gå på högvarv och starta upp ontet imagen igen, TJOFRÄS!
Solen lyste in igenom fönstret och det kändes som ytterligare en skitdag.
 
Vid 06 steg jag upp, tog en slät kopp kaffe och traskade sen hem till en kompis och blev bjuden på frukost.
Och lite till typ.
Då hade det onda i magen släppt lite, hem hämta Milou och ut på Hällarna och njuta av det fina vädret.
Hem och skar ut mönster till en t-shirt i "M" och så sydde jag klart molntröjan till en 2-åring.
 Skar ut nytt tyg till en vuxentröja med moln på.
Ja, det var typ mitt dagsverke det, det kanske inte gått i 190...
Men det har gått framåt i alla fall!
 
Nu är jag själv.
Sambon jobbar och sonen är PÅ FEST, eller FECKE som det numera heter och jag sitter här molalena.
Skitkul.
Jag tror jag ska ta och ta ett varv på en fyrkant till den virkade kudden när jag ändå sitter här och väntar på att "FESTPRISSEN" ska komma hem.
Kanske återkommer lite senare om jag orkar.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0