Vi har vårdat själen...


Vårda kropp och själv var det idag ja...
 
 
... och det har vi verkligen gjort.
 
 
 
 
 

Vilken DAG, vilken promenad, vilket väder!
Jag är ta mig tusan helt lyrisk.
Jag kunde inte sluta knäppa bilder och så satt vi i solen vid klippkanten och bara njöt jag och Milou.
Att få ha det så här och känna så här är en ynnest.
 
När vi kom hem så bryggde jag lite kaffe, satte mig på förstutrappen, borstade rent Milou, drack kaffe och läste nya Burda i solen!
Vi satt där i 40 minuter och tullade på sytid men det går ju inte att vara inne när det är sånt här väder.
Så jäkla underbart så underbart räcker knappt.
 
Nu har jag sytt lite, ätit och nu ska jag fortsätta sy.
Sambon steg upp NU...
Jag tycker synd om honom, tänk vad han missar när han bara ligger och sover hela tiden.
Vojne, vojne.
 
Sista bilden jag knäppte idag innan jag kom hem var...
 
 

... svenska flaggan som vajade så himla vackert vid Seglarstugan.
 
Jag kommer nog aldrig mer tänka på den svenska flaggan utan att tänka på ZLATAN.
"För jag vill leva, jag vill dö i Sverige..."
Precis KUNG ZLATAN, du har nog förändrat våran syn på Sverige för evigt.
Vackert så det gjorde ont i hjärtat!
 
Dags för mera jobb, dagen är ung trots allt...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0