Byxa med prick...

Byxa med prick...
 
 
 
 
... som inte riktigt blev klara ikväll, blir mina nya pants till samlingen:
Min nya favoritbyxa!
Mudd ska på imorgon efter mitt lilla kontaktpersonsjobb, och sen...
Har jag ett par byxor till att strutta runt i!
 
Detta var ju tyget som skulle bli klänning, som jag drog ut en tråd på mitt fram i slutskedet.
Jag hade inte så mycket kvar av det, men det räckte till ett par byxor i alla fall, och det räcker nog till ett par barnbyxor också i samma stil.
Synd att jag inte har en dotter att matcha ihop mig med...
Jättesynd.
 
Dagen annars...?
Jo tack, bara bra!
 
Hur gick det då på arbetsförmedlingen?
Jo, det GICK FAKTISKT JÄTTEBRA, tro´t eller ej.
Alltså jag kom dit och fick en jättemysig kille till, inget "funktionshinder-snack" utan vi satt i 1 timme och 9 minuter och gick igenom mina gamla jobb och "verifierade" dom.
Och min mun gick i ett, stackars karl, han skrev fel och jag "skulle bara fylla i", "förklara" OMG...
Att han var så jävla trevlig så det var inte klokt.
 
Jag börjar smälta begreppet:
Okej...
Dom vill en väl, men nämn för fan inte...
You know what.
 
När jag gick ut därifrån var jag helt skakig och kände mig som ett VRAK, fastän allt gått bra.
Det är själva stället, det har krypit mig under skinnet, på ett dåligt sätt.
Men, det gick jättebra som sagt och värken jag hade imorse, den flög sin kos.
Tack och lov.
 
Det var lite av min dag det, nu måste jag sova, vi ses imorgon igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0