Det blir ett par till i storlek 36...

Hej och god morgon!
 
Typiskt nog är jag trött idag, trot´s att jag sovit som en stock och tillräckligt med timmar.
Inte bra eftersom jag ska vara barnvakt, men jag får spotta upp mig.
Men det ska nog gå bra, det brukar det göra bara man kommer igång.
 
Det kommer alltså bli barnvakteri, lek & bus blandat med sömnad...
 
 
 ... ja, jag behöver väl inte säga mer...?
 
Vi får se vad jag kan och hinner göra idag, men lite kommer jag nog hinna sy.
Ska beta av en eller två barngrejer och sy klart ett par byxor nu på direkten (efter duschen).
Det är samma byxor jag sydde igår...
 
 
... i storlek 36, det var till den storleken som tyget jag hade kvar räckte till.
Dags att sätta fart, återkommer senare med VAD jag gjort och sytt.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0