Ett blått streck framtill...

Bättre bilder kommer imorgon men TVÅ såna här byxor är nästan klara...
 
 
 
Ett par är helt klara medans mina egna har muddarna nertill kvar, dom åker på imorgon!
 
Mina har även ett blått streck framtill på byxan, mindre snyggt kanske.
Egentligen var det bara ett par byxor som skulle bli till i just detta tyget idag, men eftersom jag råkade dra till i en tråd i kanten och förskjuta mönstret i tyget så valde jag att flytta pappersmönstret på tyget.
Då hade jag redan målat ut en liten blå linje och den kom mitt fram på byxan, den kommer gå bort i första tvätten men ändå.
Lika bra att göra TVÅ byxor då, jag ska ju ändå ha en sådan här byxa också så jag gjorde två.

Sökt jobb har jag också gjort.
Det gjorde jag faktiskt direkt efter det förra bloggandet för jag kände att jag ville "slappna av" och inte ha det hängade över mig hela kvällen när jag sydde så...
Jag gjorde det först.
Så var det gjort och så kunde jag HELT AVSLAPPNAT bara sitta och sy efter det.
Då var den plikten gjord liksom.
 
Nu står nästa plikt på dagordeningen, eller snarare kvällsordningen:
Gå ut och kissa hunden och sen sova!
Vi ses imorgon igen, då får vi se om kylan fortsätter, HOPPAS INTE DET, eller om värmen återvänder.
Sov gott.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0