Hetta, hetta, hetta...

 
Ursäkta...
Ursäkta men HUR varmt har det varit idag egentligen?
Jo, det har varit så varmt att trots att det har tokblåst ute så har man suttit rakt upp och ner och svettats som en gris.
Har man bara gått upp för att hämta något i lägenheten och ner igen så har det ju nästan varit svimningsfaktor.
Ja, nu ska man ju inte dra en klagvals men... fy tusan.
 
Dagen har spenderats ute, hela dagen.
Min bästis "Lillyrran" som kom hit var här hela dagen och vi har bara suttit ute under parasollet och ätit, pratat och pustat.
Ja, sen har det faktiskt inte hänt ett smack mer, jag har inte orkat.
Jag och Milou har till och med skippat promenaden ikväll också för temperaturen är fortfarande runt 25 grader så nä...
Det är inte aktuellt!
 
Imorgon ska jag ställa klockan på 06 så vi kan komma iväg 06.30 eller allra senast 07, för det ska bli lika varmt imorgon också och kommer vi inte ut imorgon tidigt då kommer vi inte ut imorgon heller.
Ja, det var min dag det, varken mer eller mindre.
Vi sitter i soffan inne och bara pustar, ska snart åka och handla, men både jag och sambon känner:
ORKA.
 
Vi ses lite senare med bilder på lite nya tyger när jag ORKAT fota dom och hjärnan funkar igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0