Jag är fast i...

Nu har jag tagit en liten paus från sömnaden.
Det har blivit lite blandad kompott här och jag har inte hunnit allt jag hade tänkt MEN...
Jag har hunnit lite idag i alla fall.
Just när är det kaffe och middag på agendan, och en liten bloggpaus.
 
Ikväll jobbar sambon så jag ska ta mig lite datatid och söka lite jobb.
DOCK är jag lite sur för jag vill se "House of cards", JA...
Jag gillar den skarpt!
 
Nu har vi sett 4 avsnitt, jag såg ju 3½ igår och ikväll hade jag GÄRNA fortsatt att se.
Vi är fast både jag och sambon och då är det himla typiskt att han ska jobba ikväll och jag får ju inte se i förväg.
Lika bra att jag syr och söker jobb idag då så vi kan se Kevin Spacey spela "Fan" i Vita huset imorgon!
 
När jag och Milou var ute på hundpromenaden idag var jag innerligt glad att jag tagit på mig täckjacka och halsduk.
Det var ju kallare idag än igår och jag fattar fortfarande inte hur det kan bli så kallt när man nästan smält bort senaste tiden.
Men som min ibland lite vidskepliga morsa sa:
"Vi skulle aldrig ha klagat på värmen, nu fick vi för de´du!"
Jag kan väl bara hålla med, nu fick vi för de´du.
 
Näe...
Nu har jag pausat klart, dags och pyssla lite igen, see ya later!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0