Jobbar framför datorn...

Hejhopp!
Det är sent här och jag jobbar framför datorn.
 
Jag håller på med en dåres envishet och har bestämt mig att jag ska hålla på till 01.00.
Jag orkar egentligen INTE, men gör det ändå.
Behöver få ordning på en sak som jag blev påmind om igår och som jag legatt efter med, och ikväll tog jag tjuren vid hornen och betar av.

Jag tror jag fortsätter att koncentrera mig på det så återkommer jag imorgon med en rapport om idag, och förresten:
Jag ringde a-kassan idag igen, på TORSDAG ska jag få mina pengar.
Då håller vi tummarna för det då, annars jävl... ja, ni fattar.
 

En liten bild från dagens hundpromenad...

 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0