Lilla Sunshine provar "knäbyxan"...

Så var den här dagen till ända den också.
Om jag är trött?
Jo tack, det är jag.
 
Lilla Snäckan har gått och lagt sig och var även hon så trött att hon ligger i dubbelsängen och SNARKAR, dessutom somnade hon på 5 minuter blankt efter att vi läst klart "Bambi".
Det var nästan så hon som varit barnvakt somnade lika snabbt, men jag får nog allt försöka hålla mig vaken ett litet tag till i alla fall!
 
Vi har varit ute precis hela dagen, först var jag iväg och gjorde ärenden samt handlade, sen hem och sydde en stund innan Lilla Snäckan anlände.
Och och sen, ja...
Vi har som sagt hängt i trädgården hela dagen, lekt både ihop och själv, bästisen och Lilla Sunshine kom hit på en eftermiddagsfika och jag fick fota "knäbyxan" på ett "riktigt" barn när Lilla Sunshine kom...
 
... och den blev ju BRA JU!!!
 
Ja, att jag bara visar nederdelen (som iofs är viktigast, fniss...) är för att Lilla Sunshine hade klänning på sig.
Hon fick helt sonika dra upp den och hålla upp den så fick jag klippa bort överdelen av henne.
Men, huvudsaken jag fick en bild när den är på ett barn och inte bara på ett golv och att jag fick se att den såg bra ut dessutom.
 
Omdömde från Lilla Sunshine var dessutom:
"Väldigt sköna byxor hörru!"
Topp, då har vi en vinnare, då gör vi fler då.
 
Så avslutar jag med en bild på min egen lilla bebis.
Milou har en nalle som hon ärvt efter sonen, och den där nallen fick hon som sällskap första dagen hon kom hem hit.
Jag trodde den skulle bli upptuggad direkt med tanke på hur andra valpar brukar vara, men inte då.
Milou hon "leker" med sin lilla nalle på det mest försiktiga sätt bara hon kan, tuggar knappt, slickar mest, släpar runt på nallis både ute och inne och inte är han fräsch direkt nallis...
 
 
... men vad gör väl det, han är högt älskad av sin "matte Milou" ändå!
Vi ses imorgon igen, snart ska tanten ZzzzZZzzzZzova...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0