Mycket tjusigt...

God morgon!
 
Inte uppe med tuppen igår för det blev jättesent igårkvälls.
Jag satte mig ju så sent i soffan och varavade ner, sen började jag leta möjliga tyger till en bröllopsstass.
Då fastnar man och så blir det som det blir, man kommer inte isäng.
 
Har inte varit ute idag, men i alla fall öppnat balkongdörren och det verkar LITE varmare idag.
Inte sommarvarmt, men i alla fall vårvarmt.
Under hundpromenaden igår såg jag en vallmobuske som sprängt in sig emellan gatstenarna...
 
 
 
 
... mycket tjusigt!
 
Skulle faktiskt vilja ha ett tyg som jag kan sy en klänning med vallmoblommor på.
Vem vet, det kanske dyker upp.
Vi ses senare, ha en bra dag, nu ska vi ut och sen.... tadaaaaaaa.... ska jag sy!
Suprise!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0