När Madde byter till sommarkostym...

God morgon!
 
Och vilken jävla "GOD MORGON" det ÄR idag då...
 
 
Men så tyckte jag att det såg lite svettigt ut med dom där kläderna så jag bytte...
 
 
Ja, det är bara att beklaga att dom inte har lite raffigare kläder i sortimentet, speciellt inte MINA kläder!
 
Har alltså varit uppe i ottan men det blir ingen hundpromenad på morgonkvisten idag.
Det är för varmt ute så nu har vi bytt till sommartid och går på kvällarna istället.
Jag har fått iväg sonen till skolan och allt det vanliga här hemma och nu ska jag börja med lite sömnad, barnmössa, och sen iväg och hämta mediciner och böcker jag beställt på bibblan!
Sen ska jag väl säkert sy igen och sen vila nacken och armarna på det.
Det blir min dag som jag INTE planerat direkt mer än så...
Fortsättning och bilder följer i vanlig ordning.
 
Ha en bra dag alla glada och alla sura och arga också i vanlig ordning!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0