Nu är jag trött...

Har hamnat i sängen och är HELT SLUT...
Nu gick jag in i trötthetsväggen direkt.
 
Efter lill-jobbet drog jag hem och sydde, förberedde paj och vid halv tre gick jag ut i trädgården för att läsa och softa.
Mamma och jag kläckte idén:
Grilla till kvällsmat i denna ljuva värmen och paj till efterrätt?
 
 
Sagt och gjort, grillat fick det bli så jag gick upp och gräddade pajen, fixade sallad och potatis och när sambon och sonen kom hem blev det grillat kött och den redan igår planerade rabarberpajen!
 
 
... den blev riktigt knäckig och god på pajtäcket för jag bytte ut 1/2 dl socker mot 1/2 dl farinsocker plus att jag tog extra mycket smör.

Det blev precis så god som jag bara misstänkte att den skulle bli.
Sonen tog 3 x paj och "Mmmm", "Ah", "Mmmmmmm", "gud så gott" kom ur hans mun mellan tuggorna.
Jag tror den blev rätt så lyckad med andra ord!
 
Sen har vi bara duschat och slängt oss i soffan och softar.
ELLER mamma och sambon har slängt sig i soffan och ska se på hockey igen, jag har slängt mig i sängen.
Först tänkte jag sätta igång och sy lite, men jag orkar faktiskt inte.
Jag ser på animerad film, och det känns som om jag kommer somna rätt fort om jag säger så.
Vi ses imorgon igen, ha en bra dag alla glada!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0