Ny puffbyxa i animalprint...

Animalprint-byxorna klara (ja, eller mina såna byxor är klara, dom andra var ju klara redan igår)...
 
 
Och jag kan bara säga som jag har sagt om alla dom andra:
I LOVE THEM!
Ja, jag är SÅ GLAD att jag hittade det här mönstret så det är inte klokt.
 
Dessutom sa jag till sambon idag:
Detta är en perfekt byxa att ha när man har MENS!
(och han bara himlade med ögonen och tänkte: Knäppskalle)
 
"Okej", tänker kanske ni, "vad menar hon nu"...?
 
Jo, ni som är kvinnor fortfarande med en lingonveckan vet:
Man svullnar upp som en ballong!
Kanske det inte syns jämt, men man upplever att man svullnar och personligen kan jag pendla mellan 1 kg -> 4 kg i vikt om jag har osis och ibland ingenting.
 
Och just nu har jag "The week", att då hoppa i dessa ursköna, luftiga byxor som inte sitter åt någonstans utan har mjuk mudd runt magen och fluff runt benen = UNDERBART!
Kände mig inte ett dugg svullen.
Tänk er när man klämmer in sig i ett par trånga jeans, RYS, nej tack, fluffbyxa 4 me numera!
 
Dagen idag förutom fluffbyxan:
Promenad runt muren med den lilla rutten i Botaniskan för att se om vi hittade något nytt...
 ... och idag mötte vi Herr Igelkott som rullade ihop sig till en liten boll, men då trollade Frk Österholm fram en hundgodis från fickan och då blev det ett himla nosande och VIPS så blev bollen en igelkott igen.
Pionerna hade börjat blomma...
 
 
Och när jag kom hem efter den ISKALLA promenaden runt muren:
Tack gode gud för ett sommarvarm balkong samt en berså!
Tant Läderväska har solat i bikini HELA DAGEN, jag har fått mitt klorofyll påfyllt, och i bersån var det hela 22 grader.
Utanför...?
Endast 15!
Halleluja, halleluja.
 
 
Dessutom, jobbet jag sökte igår...
Ringde idag.
Intervju på söndag.
Vilken toppendag, oavsett vad som händer!
 
 
Nu ska vi se "House of cards", vi ses lite senare.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0